• Lata doświadczeń w biznesie

Marketing w wyszukiwarkach

  • Jak zoptymalizować kampanię AdWords - 10 praktycznych porad

    Reklama AdWords to nie tylko sposób na szybkie zwiększenie ogólnej widoczności firmy w wyszukiwarce internetowej, ale także zwiększenie sprzedaży wybranej grupy produktów. Jednak, aby zrealizować celem sprzedażowe, kampania linków sponsorowanych musi być poprawnie zoptymalizowana. Jak to zrobić – podpowiadamy w tekście.​ AdWords – sposób na zwiększenie sprzedaży Wbrew, co jakiś czas pojawiającym się głosom krytyki, reklama Adwords, dzięki szerokiej i...
    więcej...

  • Jak pisać teksty SEO?

    Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO oraz jej pozycjonowanie to nie tak łatwy temat, jak mogłoby się zdawać laikom. W Internecie znajdują się bowiem miliardy stron, a w każdej dochodwej branży sporo firm, które posiadają strony www. Oczywiście, najskuteczniejsze w trafianiu do klienta będą te, które "wyskoczą" jako pierwsze po wpisaniu odpowiedniej frazy w Google. Pojawia się zatem pytanie - jak sprawić, by to nasza strona znalazła się na pierwszej stronie...
    więcej...

  • Google Bomb

    Każdy właściciel witryny internetowej firmy, organizacji lub sklepu internetowego wie, jak ważną rolę w procesie marketingu odgrywa pozycjonowanie. Ogół technik znanych jako SEO (Search Engine Optimization) sprawia bowiem, że konkretna strona www wychodzi z internetowego niebytu i staje się rozpoznawalna - znacznie łatwiej jest ją znaleźć potencjalnemu klientowi. Jednak nie jest to jedyne zastosowanie technik SEO. Swego czasu bardzo popularne było bowiem używanie ich dla żartu...
    więcej...

  • Black hat SEO, czyli jak NIE pozycjonować

    SEO, czyli ogół technik zmierzających do poprawy pozycji strony w listach wyników wyszukiwarek internetowych, to prężnie rozwijająca się i bardzo dochodowa branża. Jest to spowodowane tym, że reklama oraz widoczność w Internecie stała się w obecnych czasach podstawą biznesu - znacznie łatwiej bowiem dotrzeć do klienta w sieci niż poprzez reklamy tradycyjne. Istnieje wiele technik pozycjonowania strony www, które występują w dwóch głównych typach, określanych w żargonie...
    więcej...

  • Strategia marketingowa w Internecie

    Żadna z reklam, które widzimy na plakacie lub billboardzie, w gazecie lub telewizji, słyszymy w radiu tudzież oglądamy w Internecie, nie jest pojedynczym, oderwanym wytworem marketingu. Każda z nich jest bowiem elementem precyzyjnie i dokładnie zaplanowanej kampanii reklamowej, będącej z kolei wyrazem strategii marketingowej przedsiębiorstwa - reklamodawcy. Tego typu strategie są nieodłącznym elementem biznesu, toteż poważne firmy kładą na nie duży nacisk, zatrudniając...
    więcej...

  • Marketing internetowy - Google AdWords i inne reklamy na witrynach w sieci

    Na pewno każdy z nas przeglądając najróżniejsze strony internetowe natrafił na wiele różnych reklam. Zarówno są te, które ludzi denerwują, ponieważ wyświetlają się i zasłaniają całkowicie stronę internetową, ciężko je zamknąć i na pewno nie zachęcają do skorzystania z treści tej reklamy, jednak to nie są zwykłe reklamy a raczej wirusy i malware, które często działają na granicy prawa lub są z nim sprzeczne. Istnieje również druga grupa reklam, te, które...
    więcej...