• Lata doświadczeń w biznesie

Content Marketing - Czyli wszystko o marketingu treści

  • Światowe Dni Młodzieży w Krakowie - analiza strategii content marketingu

    Światowe Dni Młodzieży, które odbyły się w lipcu 2016 roku w Krakowie i okolicznych miejscowościach, były w pewnością największą imprezą masową, jaka kiedykolwiek miała miejsce na terenie Polski. Wg szacunków organizatorów msza święta na zakończenie w obecności papieża Franciszka zgromadziła ponad 2. 5 mln osób. Tak ogromne przedsięwzięcie nie byłoby możliwe bez wsparcia potężnej armii wolontariuszy, zdyscyplinowanego komitetu organizacyjnego oraz współpracy...
    więcej...

  • Jak korzystać z content marketingu, jak on działa?

    Marketing treści jest często wykorzystywany na różne sposoby, jeśli tylko chcemy dotrzeć do wybranej grupy klientów i przekonać ją do pewnych treści, zachęcić do skorzystania z czegoś. Jak dobrze z niego korzystać? Najłatwiej to chyba pokazać na przykładach. Po pierwsze publikowanie treści na portalach społecznościowych, które mają ogromną siłę przebicia w XXI, jest najlepszym sposobem, ponieważ dociera on do wielu osób i pozwala im również odpowiedzieć na...
    więcej...

  • Wpływ content marketingu na pozycjonowanie witryn internetowych

    Wiele osób mówiąc o content marketingu raczej kojarzy go tylko i wyłącznie z przekazywaniem treści innym odbiorcom na portalach społecznościowych, w filmach, tekstach. Uważa się, że content marketing tylko i wyłącznie jest przeznaczony dla potencjalnych klientów, a zapominają o tym, że trafność i wartość merytoryczna tekstów również wpływa na pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach typu Google czy Yahoo, zresztą przeglądarek jest całe mnóstwo...
    więcej...

  • Content marketing - dokładnie wybierz grupę docelową do której chcesz dotrzeć i zatrzymać ich na dłuższy czas

    Ocena faktu, czy nasze artykuły i ogólny content marketing jest skierowany do dobrej grupy ludzi jest bardzo ważny. Musimy sobie zadać pytanie, czy to, co robimy, treści jakie udostępniamy na pewno są odpowiednie dla grupy ludzi, która ma być naszymi klientami. Najprostszym przykładem źle dobranego content marketingu do grupy ludzi w którą naszą treścią celujemy może być taka sytuacja - firma zajmująca się pisaniem i utrzymywaniem stron internetowych na swojej stronie...
    więcej...

  • Content marketing od strony użytkownika i strony reklamującego

    Na content marketing można spojrzeć różnie, z dwóch stron. Zarówno od strony reklamującego jak i użytkowników, od dwóch stron inne rzeczy są ważne i na inne trzeba zwracać uwagę. W pierwszej kolejności zajmijmy się content marketingiem od strony reklamującego. Nas wtedy najbardziej musi interesować definicja content marketingu oraz grupa docelowa do której chcemy trafić z naszą treścią. Od strony reklamującego najważniejszy będzie dobry i trafny wybór materiałów...
    więcej...

  • Content marketing - podstawowe narzędzie reklamy w internecie. Jak je dobrze wykorzystać?

    Content marketing to pojęcie, z którym każdy nowy przedsiębiorca musi się zapoznać, szczególnie jeśli jego grupą docelową są internauci. W ogromnej większości przypadków oczywiście dzisiaj tak jest, ponieważ internet to największy rynek zbytu na świecie. Oczywiście wszystko można bez większego problemu załatwić samemu, wykupić reklamy, stworzyć wiele treści promujących naszą działalność, jednak w profesjonalnej, dużej firmie nie obędzie się bez specjalisty...
    więcej...