• Lata doświadczeń w biznesie

Skuteczne działania marketingowe

  • Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy

    Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag, pogłębia wiedzę o firmie lub produkcie i – jak wynika z niedawnych badań IAB – lepiej ocenia promującą się w ten sposób markę. Technologia stworzona przez polski start-up Tagmax...
    więcej...

  • PGE, TVN i Polsat to najsilniejsze marki na polskim rynku

    PGE Polska Grupa Energetyczna, TVN, Polsat, Mercedes, BMW, „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” – to najsilniejsze brandy na polskim rynku, które znalazły się na czele rankingu Top Marka 2018, przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów oraz Magazyn Press. Na jego potrzeby przeanalizowano 52 mln materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych. Badanie pokazało, że najlepiej postrzeganym brandem, który...
    więcej...

  • Media społecznościowe zmieniają branżę kosmetyczną

    Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie celebrytki.​ Gwałtowny rozwój mediów społecznościowych w istotny sposób wpłynął na branżę kosmetyczną. Sezonowe trendy w makijażu wyznaczają obecnie nie tylko najwięksi światowi styliści i wizażyści, lecz przede...
    więcej...

  • Marketing internetowy - także najmniejsze rzeczy są bardzo ważne!

    Wiele osób bardzo mocno inwestuje w marketing internetowy i oczywiście bardzo dobrze, ponieważ internet w dzisiejszych czasach to największy rynek zbytu, ogromna ilość klientów poszukuje wszelkiego rodzaju usług i towarów właśnie za pośrednictwem internetu. Jednak często nie wpadniemy na początku na pomysł o tych najmniejszych rzeczach, które zbudują naszą więź z klientami i przyciągną nowych do naszej firmy. Bardzo miłym elementem jest na pewno e-mail powitalny po...
    więcej...

  • Marketing internetowy a portale społecznościowe

    W dzisiejszych czasach to na portalach społecznościowych toczy się bardzo duża część naszego życia, przeglądamy aktualności, śledzimy naszych ulubionych artystów, obserwujemy znajomych, ale także pokazujemy co nas interesuje, dajemy tak zwane "like" firmom, które lubimy, możemy je tam również ocenić. Facebook, twitter, instagram i inne portale społecznościowe mają ogromną siłę i także są niejednokrotnie wykorzystywane do marketingu internetowego. Dodanie własnej...
    więcej...

  • Czym jest e-marketing?

    E-marketing to pojęcie bardzo ogólnie, jak sama nazwa wskazuje chodzi tu o promowanie pewnych treści, reklamowanie usług firmy, sklepów internetowych czy usług za pomocą sieci. Bardzo ważny jest tu sposób w jaki podchodzimy do marketingu internetowego, gdyż jak wiadomo internet to specyficzne miejsce. Tu nie wystarczy napisać ogłoszenia i oczekiwać na zgłoszenie się klienta, trzeba zainwestować znacznie więcej, zbudować własną stronę internetową, zaoferować na niej...
    więcej...

  • Marketing w internecie - dobry kontakt z klientem to podstawa!

    Jedną z najważniejszych form marketingu w internecie jest pozostawienie do siebie różnego rodzaju kontaktu. Musimy mieć na względzie wiele sytuacji, na przykład, że po prostu nie odbierzemy telefonu gdy zadzwoni do nas potencjalny klient. Wtedy po prostu taka osoba poszuka kolejnej firmy na swojej liście i najprawdopodobniej stracimy klienta jeszcze zanim będziemy mieli szanse go przekonać do swoich usług. Dlatego pozostawiając na reklamach czy własnej stronie internetowej...
    więcej...

  • Największe błędy w marketingu internetowym

    Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy, że ich e-marketing wpływa zupełnie odwrotnie niż by chcieli na ich firmę. Czasami, jeśli podejmiemy złe kroki nawet o tym nie wiedząc możemy wręcz odstraszyć klientów i zniszczyć renomę naszej firmy. Najprostszym przykładem może być e-mail marketing, dobrze wykorzystywany może na prawdę poprawić sprzedaż i przyciągnąć starych klientów z powrotem do naszych usług, jednak wystarczy go niewłaściwie wykorzystać, aby zostać...
    więcej...