• Lata doświadczeń w biznesie

Content Marketing - Czyli wszystko o marketingu treści

  • Miód akacjowy – delikatny smak i wyjątkowe właściwości lecznicze

    Miód akacjowy to jeden z najbardziej cenionych rodzajów miodu na świecie, szczególnie ze względu na swój subtelny, słodki smak oraz cenne właściwości zdrowotne. Pochodzi z nektaru kwiatów robinii akacjowej, zwanej popularnie akacją, której kwitnienie przypada na późną wiosnę. Jego charakterystyczna, jasna barwa, a także długie tempo krystalizacji sprawiają, że jest często wybierany przez osoby preferujące płynne miody. Oprócz walorów smakowych, miód akacjowy ma wiele...
    więcej...

  • Indywidualne podejście do noszenia kolczyków, pierścionków i naszyjników

    Biżuteria od dawna przekracza granice zwykłego ozdabiania ciała, stając się potężnym narzędziem wyrazu osobistego. W tym artykule zagłębimy się w fascynujący świat biżuterii, który jest nie tylko świadkiem zmieniających się trendów, ale również osobistym świadectwem indywidualności i wyjątkowości. Przyjrzymy się, jak kolczyki, pierścionki i naszyjniki stały się nie tylko elementami estetycznymi, ale także środkami komunikacji, wyrażającymi emocje, przekonania i...
    więcej...

  • Olejki do twarzy: kompleksowa pielęgnacja i oczyszczanie skóry

    W dzisiejszych czasach, kiedy nasza skóra codziennie narażona jest na różne czynniki zewnętrzne, takie jak zanieczyszczenie, stres czy zmienne warunki atmosferyczne, znalezienie odpowiedniej pielęgnacji staje się kluczowe. Wśród szerokiej gamy produktów kosmetycznych, olejki do twarzy wyróżniają się swoją naturalnością i wszechstronnością. Są one nie tylko skutecznym sposobem na oczyszczanie i odżywianie skóry, ale także stanowią istotny element wielu zabiegów...
    więcej...

  • Zatrudnianie pracowników w 48h przez aplikację? Teraz to możliwe!

    Jak rozwijać biznes w trudnych czasach? Wdrażając elastyczne formy zatrudnienia.  Tylko jak to zrobić? Z pomocą przychodzi technologia. Z aplikacją Tikrow możesz skrócić czas pozyskania pracownika do 2 dni, ograniczając jednocześnie formalności a przede wszystkim koszty. Przedsiębiorcy mają na głowie sporo spraw, związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy, a tematy związane ze skutecznym pozyskiwaniem etatowych pracowników to tylko jedno z wielu wyzwań. Działy...
    więcej...

  • Mądry Polak po szkodzie - wiesz, że on Cię uratuje, ale wciąż go nie masz? To błąd!

    W ostatnich latach zwiększa się zainteresowanie kierowców wciąż zmieniającymi się przepisami prawa drogowego. Pojawiają się kolejne zaostrzenia, aby jeszcze lepiej zadbać o bezpieczeństwo zarówno kierowców jak i pieszych. Czy dzięki temu na drogach jest mniej kolizji?    Nie nam to oceniać… ale jedno jest pewne - jeśli spotka Cię na drodze niebezpieczna sytuacja lub kolizja spowodowana przez innego kierowcę, warto mieć nagranie pokazujące kto ją...
    więcej...

  • Zarabianie na blogach - kilka porad

    Prowadzenie bloga to bardzo często hobby lub pasja. Kiedy można ją jednak połączyć z zarabianiem, opcja ta wydaje się być bardzo kusząca. Wiele osób zostaje zawodowymi blogerami i utrzymuje się z pisania. Jak zarabiać na blogu? Współpraca z markami Przed zdecydowaniem się na określoną współpracę, warto przemyśleć czy dany produkt jest czymś, co szczerze można polecić innym. Należy także zastanowić się, czy w jakiś sposób wpisuje się on w tematykę bloga i...
    więcej...

  • TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek

    Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy...
    więcej...

  • Reputacja marki przekłada się na finanse i sprzedaż

    Dobra reputacja w oczach konsumentów pozwala marce bądź firmie wyróżnić się na rynku, zbudować sobie grono lojalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki finansowe. Stąd coraz więcej przedsiębiorstw poświęca budowaniu swojej reputacji wiele czasu i nakładów. Jak podkreślają eksperci – jest to ciągły, złożony proces, na który nie ma jednego przepisu i który wymaga pracy we wszystkich aspektach funkcjonowania firmy: od CSR po...
    więcej...

  • Światowe Dni Młodzieży w Krakowie - analiza strategii content marketingu

    Światowe Dni Młodzieży, które odbyły się w lipcu 2016 roku w Krakowie i okolicznych miejscowościach, były w pewnością największą imprezą masową, jaka kiedykolwiek miała miejsce na terenie Polski. Wg szacunków organizatorów msza święta na zakończenie w obecności papieża Franciszka zgromadziła ponad 2. 5 mln osób. Tak ogromne przedsięwzięcie nie byłoby możliwe bez wsparcia potężnej armii wolontariuszy, zdyscyplinowanego komitetu organizacyjnego oraz współpracy...
    więcej...

  • Jak korzystać z content marketingu, jak on działa?

    Marketing treści jest często wykorzystywany na różne sposoby, jeśli tylko chcemy dotrzeć do wybranej grupy klientów i przekonać ją do pewnych treści, zachęcić do skorzystania z czegoś. Jak dobrze z niego korzystać? Najłatwiej to chyba pokazać na przykładach. Po pierwsze publikowanie treści na portalach społecznościowych, które mają ogromną siłę przebicia w XXI, jest najlepszym sposobem, ponieważ dociera on do wielu osób i pozwala im również odpowiedzieć na...
    więcej...

  • Wpływ content marketingu na pozycjonowanie witryn internetowych

    Wiele osób mówiąc o content marketingu raczej kojarzy go tylko i wyłącznie z przekazywaniem treści innym odbiorcom na portalach społecznościowych, w filmach, tekstach. Uważa się, że content marketing tylko i wyłącznie jest przeznaczony dla potencjalnych klientów, a zapominają o tym, że trafność i wartość merytoryczna tekstów również wpływa na pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach typu Google czy Yahoo, zresztą przeglądarek jest całe mnóstwo...
    więcej...

  • Content marketing - dokładnie wybierz grupę docelową do której chcesz dotrzeć i zatrzymać ich na dłuższy czas

    Ocena faktu, czy nasze artykuły i ogólny content marketing jest skierowany do dobrej grupy ludzi jest bardzo ważny. Musimy sobie zadać pytanie, czy to, co robimy, treści jakie udostępniamy na pewno są odpowiednie dla grupy ludzi, która ma być naszymi klientami. Najprostszym przykładem źle dobranego content marketingu do grupy ludzi w którą naszą treścią celujemy może być taka sytuacja - firma zajmująca się pisaniem i utrzymywaniem stron internetowych na swojej stronie...
    więcej...

  • Content marketing od strony użytkownika i strony reklamującego

    Na content marketing można spojrzeć różnie, z dwóch stron. Zarówno od strony reklamującego jak i użytkowników, od dwóch stron inne rzeczy są ważne i na inne trzeba zwracać uwagę. W pierwszej kolejności zajmijmy się content marketingiem od strony reklamującego. Nas wtedy najbardziej musi interesować definicja content marketingu oraz grupa docelowa do której chcemy trafić z naszą treścią. Od strony reklamującego najważniejszy będzie dobry i trafny wybór materiałów...
    więcej...

  • Content marketing - podstawowe narzędzie reklamy w internecie. Jak je dobrze wykorzystać?

    Content marketing to pojęcie, z którym każdy nowy przedsiębiorca musi się zapoznać, szczególnie jeśli jego grupą docelową są internauci. W ogromnej większości przypadków oczywiście dzisiaj tak jest, ponieważ internet to największy rynek zbytu na świecie. Oczywiście wszystko można bez większego problemu załatwić samemu, wykupić reklamy, stworzyć wiele treści promujących naszą działalność, jednak w profesjonalnej, dużej firmie nie obędzie się bez specjalisty...
    więcej...